COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

aquí hi trobareu la darrera comunicació amb les informacions que us volem compartir.

Comunicació del 3 de desembre de 2021

Moltes gràcies per la confiança!

VISITES FAMILIARS

Celebrem la flexibilització del Pla sectorial de residències que permet recuperar la presència de familiars a la Fundació.

Actualment és necessari el certificat Covid. Les persones que no el tenen, han de realitzar un test d’antígens.

Us recordem que és molt important seguir les mesures de protecció i el circuit establert.

[novembre 2021]

«VIVÈNCIES» A RÀDIO CALDES

«Vivències» és el programa de la Fundació Santa Susanna a Ràdio Caldes.

És un espai per compartir, per recordar i per aprendre on, sovint, hi participen les persones usuàries de la Fundació d’Acollida Santa Susanna.

Voleu escoltar de nou algun programa?

3a DOSI DE LA VACUNA

Aquesta setmana s’està administrant la tercera dosi de la vacuna de Pfizer a les persones usuàries de la residència i centre de dia, complementant així la pauta de vacunació iniciada el mes de gener.

[+info] [setembre 2021]

UNA DIADA D’HOMENATGE A LES PERSONES TREBALLADORES

L’11 d’agost ha tingut lloc la celebració de la diada de Santa Susanna, la patrona de les tres fundacions, marcada per l’homenatge a les persones treballadores.

Al migdia ha tingut lloc una celebració interna a totes les plantes del centre amb un dinar festiu. I a la tarda, a la Parròquia de Santa Maria, s’han realitzat els actes oberts a la població: la cloenda del lema “Acceptem el repte”, l’eucaristia i l’homenatge a les persones treballadores. [+info] [Agost 2021]