SERVEIS EXTERNES DE PODOLOGIA I PERRUQUERIA

Benvolgudes famílies,

A partir del dia 1 de maig de 2022, hi haurà un canvi en la facturació dels serveis externs de podologia i perruqueria, que seran facturats directament pel servei.

Servei de Podologia
Cal sol·licitar el servei directament al podòleg i concretar la forma de pagament.
El personal de la planta recomanarà l’ús del servei quan ho cregui adient, i la família també pot sol·licitar-ho quan ho cregui oportú.
Contacte:
Sr. Adrià Mateu – 687 349 237

Servei de perruqueria
Cal sol·licitar el servei directament a la perruqueria.
Contacte:
Sra. Cristina Monesma – 654 402 672

Aquestes modificacions impliquen un canvi d’acords que s’hauran de firmar. Per això us demanem que demaneu per la Sra. Alicia Fanlo (treballadora social), de dilluns a divendres de 15:00 a 17:00, i firmeu els nous acords.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

RELLEU A LA DIRECCIÓ

La Junta de la Fundació d’Acollida Santa Susanna vol comunicar el relleu en el càrrec de directora del centre.

En primer lloc, destacar el nostre agraïment a la Sra. Annabel Mateos per la seva tasca durant aquests anys. Volem reconèixer la seva dedicació per dirigir la fundació des del moment de la seva creació el 2019, fruit de l’escissió parcial, malgrat la complexitat del canvi. I volem donar les gràcies pel gran esforç que ha realitzat des de l’esclat de la pandèmia, tirant endavant malgrat les incerteses i les exigències de la situació. Sabem que podem continuar comptant amb la seva experiència treballant en altres projectes de la Fundació Santa Susanna.

En segon lloc, agraïm a la Sra. Annabel Rueda que hagi acceptat el càrrec de direcció. Sota la seva direcció, totes les persones treballadores i la mateixa junta, continuarem treballant per la missió de la Fundació: continuar al llarg del temps l’esperit d’acolliment heretat de la Fundació Santa Susanna, acompanyant les persones en el procés d’envelliment i facilitant la continuïtat d’atenció integral segons les necessitats individuals.

A les dues els desitgem molt bona feina en aquests nous reptes professionals.

Comiat de la Sra. Annabel Mateos

[març 2022]

RELLEU A LA JUNTA

Donem la benviguda al Sr. Xavier Vilanova i Solà, nou membre de la junta de la Fundació.

I acomiadem a la Sra. Anna Monlleví i Bortoló, a qui agraïm haver format part del patronat i la seva dedicació.

[març 2022]

«VIVÈNCIES» A RÀDIO CALDES

«Vivències» és el programa de la Fundació Santa Susanna a Ràdio Caldes.

És un espai per compartir, per recordar i per aprendre on, sovint, hi participen les persones usuàries de la Fundació d’Acollida Santa Susanna.

Voleu escoltar de nou algun programa?

3a DOSI DE LA VACUNA

Aquesta setmana s’està administrant la tercera dosi de la vacuna de Pfizer a les persones usuàries de la residència i centre de dia, complementant així la pauta de vacunació iniciada el mes de gener.

[+info] [setembre 2021]

UNA DIADA D’HOMENATGE A LES PERSONES TREBALLADORES

L’11 d’agost ha tingut lloc la celebració de la diada de Santa Susanna, la patrona de les tres fundacions, marcada per l’homenatge a les persones treballadores.

Al migdia ha tingut lloc una celebració interna a totes les plantes del centre amb un dinar festiu. I a la tarda, a la Parròquia de Santa Maria, s’han realitzat els actes oberts a la població: la cloenda del lema “Acceptem el repte”, l’eucaristia i l’homenatge a les persones treballadores. [+info] [Agost 2021]